Paparan

Search This Blog

Thursday, April 15, 2010

I Love U much

Teringat je dulu masa kat IAB ada lecturer yang omong Kluster sebagai "Kalau leka urus sekolah terabai rumahtangga". Kiranya takde la sampai terabai rumahtangga...dan belum pun sampai leka urus sekolah. Namun kadang-kadang mungkin the daily schedule very tight tiada masa untuk diri dan sembang hati ke hati dengan anak2.
Sometimes my mother complaint...kat rumah banyak makan membazir...roti, kerepek...keropok yang di goreng tak ada yang makan...bukan tak nak makan tapi tiada masa luang ..laisy time duduk enjoy tengok tv.....

Mungkin tiada masa rehat..anak-anak tak berapa sihat walaupun ambik supplementary. Anak sulong pernah mengadu sakit pinggang..kami bawa ke pusat rawatan annur di bangi dan juga lepas tu Azzaharah bangi...mungkin masa tu dr masih tak dapat kesan.

Seminggu ni sakitnya berulang dan makin serius...sakit perut katanya..kami bawa dulu klinik dan dr suspect appendiks...malam tadi kami bawa hospital dan dr nasihatkan operation adalah yang terbaik.

Ya Allah ku mohon agar anak ku sihat seperti sedia kala, ceria dan cergas...jika ada kesakitannya engkau pindahkan ya Allah kepada ku...kasihanilah anakku Ya Allah....

Kak in mama saaaaayang kak in...


1 comment:

Kongsi minda anda