Paparan

Search This Blog

Wednesday, May 12, 2010

SMS Terpantas...

Hari ni kat sekolah aku jadi boss kecik..pengetua g pentauliahan KRS, PK g menggubal soalan, PK KO ada urusan luar...apa2 hal...cikgu2 kena jumpa aku minta permission... cikgu2 macam takut2 je nak jumpa...yang teragak2 nak minta keluar pun ada...

hati tertanya sendiri bengking ke aku ni?...minta kebenaran dengan boss nak pendekkan masa sebab nak buat bengkel perancangan strategik unit HEM jam 2 pm. Yang ada dah expired..sebelum ni cikgu2 siapkan perancangan kurikulum. ni turn HEM pulak..mudah la sikit cikgu2 dah faham nak buat.

Bila dibengkelkan ...siap dengan contoh dan bahan lagi..harap2 mudahla cikgu2 nak buat...dan yang penting dapat hantar isnin ni...paling lewat rabu minggu depan...

Aku limitkan bengkel sampai jam 3. Nak kena wakilkan pengetua ke satu majlis perjumpaab TNB dengan pemimpin komuniti. Sampai hampir jam 4 petang..masih sempat ada yang tengah berucap...dewan BBST lengang je..agaknya dah ramai balik kut..

Yang bestnya tak pernah aku masuk pertandingan SMS kali ni beria-ia sms daftar nama pelanggan TNB siapa cepat dapat hadiah..dapatla ..no 3..sms terpantas...hadiahnya pembakar roti..pandai betul TNB bagi yang banyak pakai power..hadiah utama dapat microvawe..lagi banyak power pakai...

yang seronoknya selesai masalah pagar belakang...hari tu dah panggil TNB mesyuarat JK Keselamatan sekolah tapi mereka tak hantar wakil. Bila time soal jawab apa lagi aku pun utarakan soalan dan minta keperihatinan TNB untuk betulkan pagar rumah TNB yang boleh mengancam keselamatan pelajar...siap mintak tembok batu lagi...hi..hi

cikgu2 besar yang ada bila tengok pegawai TNB tu minta pergi siasat segera dan terus ambil aduan jam tu jugak..berebut2 tanya soalan minta bantuan...hi..hi..

guna jangan tak guna....dengar citer TNB jugak boleh bagi duit untuk buat program...apa lagi...balik nanti cuba minta untuk sekolah...

No comments:

Post a Comment

Kongsi minda anda